2011年1月7日 星期五

想跟各位分享的一首歌

地球冷吧?
木星就很冷了
在凜冽的寒風下,聽著這歌,很有感覺

135 則留言:

  1. 在寒冷的京城中, 謝謝一員這一首歌~

    回覆刪除
  2. 京城該更冷了
    上網排解了部份的寒意吧
    至少感到跟別人有著聯系,這總覺得較暖...

    回覆刪除
  3. 是的...互联網真係一個好偉大既發明...

    有好多時, 心想表達的, 但不敢說出口的, internet便可代勞...

    回覆刪除
  4. hi 一員大人,

    多謝你分享動人的歌曲, 這個小孩唱得很有感情!
    木星跟地球也是很冷吧!

    回覆刪除
  5. 木星跟地球一樣也是很冷吧!

    回覆刪除
  6. Hi $2, 人生遊歷記, Mary & 在線各位!

    回覆刪除
  7. pearlcc65
    你這位作客的,幾乎每天都有歌曲作分享,讓我這作主人的汗顏

    回覆刪除
  8. 想二員為籌備新劇,忙至不可開交吧
    用她的說法是---「上網成了奢侈消遣呢!」

    回覆刪除
  9. 一員大人, 你工作忙嘛, 這些歌曲都是我喜愛的, 只是貼一下連結, 也不費多少工夫! 你不怪我在你園地擅自張貼吧!

    回覆刪除
  10. $1,$2 你們用腦作業的, 所消耗的精力比我們大得多!

    回覆刪除
  11. $1/人生遊歷記/夜明珠
    晚上好~

    ((原來轉了地盤, 呵呵))

    回覆刪除
  12. 蓮生,
    以為今天你不上水!

    回覆刪除
  13. $1
    這首歌小男孩唱得很有感情, 尤其背後的畫面~

    回覆刪除
  14. 蓮生,
    原來你和妍貓在舊帖子,怪不得不見你們!

    回覆刪除
  15. 夜明珠
    是啊~ 姍貓都去睡了~


    十二經絡運行時間..續

    午時(中午11:00 ─ 13:00) 心經,適度午睡佳氣血流注於心經,稱「手少陰心經」,陳旺全提醒,很多人說中午不宜劇烈運動,就是擔心在心經氣血充盈時,造成血脈運行紊亂,血不歸經,因此應適度休息,但午睡不宜過久。

    未時(下午13:00 ─ 15:00) 小腸經,腸胃要休息血氣流注於小腸,稱為「手太陽小腸經」,此時是小腸經進行清、濁及吸收的時刻,營養吸收到體內,濁物送到大腸待消化及排除體外;未時過後腸胃開端休息,此後的晚餐時間含蛋白質和脂肪、澱粉類食物要少量攝取,否則易在體內累積。


    pw:beded

    回覆刪除
  16. $1/$2/夜明珠
    要去會周公子了~

    各位晚安~

    回覆刪除
  17. 在線各位,
    我也下了! 晚安/日安!

    回覆刪除
  18. $!/各位美女
    早晨

    $1
    你揀的歌,很好聽呀,10歲小朋友可以唱得如此動人,正.

    回覆刪除
  19. $1/$2/各位美女
    早晨~

    妍貓
    妳個1字變左!, 驚嘆?
    :)

    回覆刪除
  20. 蓮生
    我post咗才看到衰咗,應該係我驚嘆吧!
    今個星期都會很冷,我要認真考慮買羽絨了。

    回覆刪除
  21. 妍貓
    O甘趁呢兩日去逛下羽絨啦~

    而家手冷腳冷, 去食野先~
    下午回來開工~
    88

    回覆刪除
  22. 一邊開工, 一邊聽歌~ 開工也變輕鬆了~
    不過~ 要去補牙了~ 嗚~

    回覆刪除
  23. $1
    多謝你的歌… 小小十歲的年紀,唱功和感情卻是一流!

    各位美女俊男好 :)

    回覆刪除
  24. 青緣/蓮生
    晚上好呀.

    蓮生
    補完牙呀?

    回覆刪除
  25. 妍貓
    係呀~ 所以件羽絨,卒聲飛走左了~

    回覆刪除
  26. 妍貓/蓮生
    晚上好

    嘩,杜牙根… 痛唔痛?

    現在香港還是很冷?

    回覆刪除
  27. 蓮生
    我上次話脫牙,到而家都未脫呀,就算唔駛我出錢都未脫,好曳呀我.
    杜牙根在香港,真係好貴,豈止一件羽絨咁少呀.

    回覆刪除
  28. 青緣
    牙醫落重麻醉藥,所以只有少少痛, 而家藥力仲未過呢~
    我最怕d 杜牙聲~

    今日算唔冷, 我覺得ok~

    妍貓
    應該係羽絨同對boot囉~

    回覆刪除
  29. 青緣
    香港而家介乎攝氏10-15度左右啦,但園地的美女大多住在新界區,會更冷些.

    回覆刪除
  30. 妍貓/蓮生
    無咁凍就好,我妹講到香港好凍,希望佢著夠衫自己照顧到自己啦…

    都聽說香港看牙醫好貴… 呢邊都唔平,不過叫大多數人都有私人保險咁話囉…

    回覆刪除
  31. 青緣
    香港d保險, 好多唔保牙, 所以睇親荷包好傷~

    回覆刪除
  32. 青緣/妍貓
    因為荷包重傷, 所以今晚食麵包, 哈哈~

    回覆刪除
  33. 蓮生
    食麵包夠唔夠飽架?我肯定唔得,食少D都會暈.

    回覆刪除
  34. 妍貓
    我夜晚食好少, 應該可以, 因為麻煩藥未過, 所以仲未食~

    回覆刪除
  35. 蓮生
    我如夜晚食少D或太早食飯,到第二朝早未食早餐前已見暈了.最衰我多數去到公司附近才食早餐.

    回覆刪除
  36. 蓮生
    你唔好掛住食麵包呀,天氣凍,要多d暖嘢入肚… 罐頭湯都好 XD

    係度的私人醫療保險都係睇你買邊級先包乜… 又衰喎,如果係買開比較高級些的,總“形住“如果一旦想慳錢 downgrade 咗,就會大吉利是… =_=

    回覆刪除
  37. 青緣
    多謝妳提我, 原來我仲有罐頭湯~ hehe

    係呀~ 買左想downgrade, 就"形"住有意外~
    所以想慳d都唔down唔落手~

    回覆刪除
  38. 蓮生
    就是有個頗為縮數的 uncle,某年因覺“揸咗咁多年車都無事,慳返好過”而無買汽車全保,結果…

    回覆刪除
  39. 青緣
    我買的保險是住院和儲蓄保險,今次能買電腦,也要多謝保險公司.

    回覆刪除
  40. 妍貓
    是啊,其實我對投資一向都無興趣,不懂也怕風險… 但保險就倒不介意買… 我想我是一個幾需要安全感的人(笑)

    回覆刪除
  41. $1,這video我之前已經看到,歌很動聽也很感人,多謝你和大家分享。

    姸貓,青緣,蓮生,你們好~

    姸貓,(好八卦地)為甚麽買電腦要多謝保險公司?

    回覆刪除
  42. 妍貓
    妳唔係claim過住院呀嘛? 大吉利是~

    青緣
    而家d保險公司, set好多關卡, 令妳claim唔到架~

    回覆刪除
  43. 青緣
    其實當年買保險時,無想太多,只知自己經常病,真係要住院時,唔想靠別人,所以才打算買保險,想不到現在咁有用囉.

    回覆刪除
  44. 見大家在分享金曲,我也分享一首 1995 年的林憶蓮舊歌“聽說愛情回來過”。不過這次是幾個月前她在金話筒頒獎禮的現場,由常石磊伴奏鋼琴的版本… 聽得比原版更加打入心扉 …

    林憶蓮 - 聽說愛情回來過(2011)

    還有是楊宗緯在超級星光大道比賽時的版本… 聽到有現場觀眾在拭淚…
    楊宗緯 - 聽說愛情回來過(由2:10 開始)

    回覆刪除
  45. Erised
    我係問保險公司攞紅利,才可買到電腦,否則以我平日的支出大過收入的人,點買到電腦如此貴的東西.

    蓮生
    住院保險已用過兩次,身體差,無法子.

    回覆刪除
  46. erised
    hello! 好久不見

    妍貓
    講真呀,自己身體有事要入院已經夠慘,還要面對帳單問題… 所以保險包到就好好多… 對病情有幫助吧… 如果包埋住私家醫院,感覺大概也好點…

    回覆刪除
  47. Erised
    晚上好~

    青緣/妍貓
    有次無那那唔知咩事, 瞓左幾日醫院, BxPA個間, 唔比我CLAIM, 反而另一間又CLAIM得到, 真係無言~

    回覆刪除
  48. 青緣
    現在香港多數有買住院保險的人,都會選擇住私院,因為claim錢會容易些.

    回覆刪除
  49. 青緣,很久不見,其實我一直都有到這裏,不過很多時潛水,嘻嘻~

    回覆刪除
  50. 蓮生/妍貓
    咁講真既然有得 claim 可以的話自然是住私家,真係幾乎酒店式服務… 公立就算點好都係唔同感覺… 你淨係睇班醫生護士個個做到死死下都唔好意思要佢睇你啦…

    不過呢邊話包住院,但有些其他雜費都唔包… 所以真係要睇清楚先得…

    我先去睡啦… good night all!

    回覆刪除
  51. 蓮生
    咁都有,我只是claim唔足,但都有可以攞番七八成的.

    回覆刪除
  52. hi $1,$2, 青緣,蓮生,妍貓,Erised& 線上各位,
    青緣,
    謝謝分享, 令人感動的歌曲!

    蓮生&妍貓,
    保險買了, 不要隨便停供, 退保往往會有損失的! 我以往試過退舊的保險, 改買新保險, 退保得回金額少於總供款額!

    回覆刪除
  53. 青緣
    晚安~

    妍貓
    係囉~ 所以跟住個年我downgrade左佢~

    回覆刪除
  54. 青緣
    Gd night.

    Erised
    而家睇緊明珠台播的哈爾移動城堡,未睇過,幾得意.睇完都去瞓了.

    回覆刪除
  55. 夜明珠
    晚上好~

    保險通常要10年先打個和, 如果未夠10年就斷, 一定攞唔足供款~

    回覆刪除
  56. 夜明珠
    我諗過妳幾時會post "LOVE ME TENDER", 哈哈~

    回覆刪除
  57. 蓮生
    還好你有買兩份住院保險,才可以claim得番啫.

    夜明珠
    我其中一份保險已供完,不用再供了.

    回覆刪除
  58. 蓮生,
    我也以為是這樣, 其實不一定, 要視乎當前保單價值! 我那份也是超過十年, 都是蝕本!

    回覆刪除
  59. hi 蓮生,
    你點解會知我一定會分享這首歌!?

    回覆刪除
  60. 各位美女
    睇完卡通啦,去瞓啦,早抖啦.

    回覆刪除
  61. 妍貓,
    供完就好! 就不用負擔不斷增加的保費!

    回覆刪除
  62. 夜明珠
    講埋呢句,你今晚呢首歌是我母親最愛的歌曲之一,她也很喜歡貓王.

    回覆刪除
  63. 夜明珠
    係? 保險經紀一直話我聽係o甘 ><"

    個首歌, 因為我鍾意, 呵呵~

    妍貓
    係啊~ 所以先無o甘傷~

    回覆刪除
  64. 姸貓,我也喜歡哈爾移動城堡這套戲。

    Pearl,你好~ 今天這首歌...温柔得令人有點微醉。

    回覆刪除
  65. 妍貓&蓮生,
    我也很喜愛貓王的歌曲!

    回覆刪除
  66. Erised,
    這些慢歌, 在睡前聽, 最容易入夢! 因為它可以令你心境平靜!

    回覆刪除
  67. 夜明珠
    好聽的歌, 我都喜歡~


    十二經絡運行時間..(續)

    申時(下午15:00 ─ 17:00) 膀胱經,多喝水利排泄血氣流注於膀胱,稱為「足太陽膀胱經」,膀胱為腎之腑,兩者均屬水,因此這段時間要多補充水分,有助膀胱排除體內廢物,以促進泌尿系統的代謝。

    酉時(下午17:00 ─ 19:00) 腎經,任務完畢多休息
    血氣流注於腎經,稱為「足少陰腎經」,腎經是人體協調陰陽能量的經脈,也是維持體內水液平衡的主要經絡,由於此時是任務完畢需稍事休息之時,因此不宜過勞。

    回覆刪除
  68. 以下為大陸的菜譜的妙趣,給大家開懷一下:

    (一) 菜譜上有道菜叫“青龍過海”?
    於是點了一道 結果盤子端上來一看
    一碗清湯,上面漂著一棵蔥...

    一道菜 :“母子相會”
    居然是黃豆炒黃豆芽。

    (二) 一個菜“走在鄉間的小路上"
    是紅燒豬腳,然后邊上鑲點香菜

    (三) 一個涼菜叫做“一國兩制”
    原來就是煮花生米和炸花生米

    (四)一道菜叫做“火山下大雪”
    就是涼拌西紅柿(蕃茄)上面灑上白糖

    (五)一道菜! 叫"青龍臥雪
    就是一盤白糖上面放根黃瓜.

    (六)一道菜叫“悄悄話”,
    端上來一看,原來是豬舌頭和豬耳朵

    (七)一道菜叫“絕代雙驕”
    就是─青辣椒+紅辣椒

    (八) 有一個叫“心痛的感覺”
    其實就是一杯白開水(50元)

    (九) 有位朋友去泰山玩,在一家小面館點了一份“牛拉麵" 后來發現一片牛肉也沒有。
    于是叫來店主論理,得到的答案是:
    做麵條的師傅姓牛!
    朋友當場幾乎暈倒,

    問:你們就不考慮長久生意嗎?
    店主答曰:一般的客人一生也就來一次泰山!

    回覆刪除
  69. 夜明珠

    (八) 有一個叫“心痛的感覺”
    其實就是一杯白開水(50元)
    -------------------
    真的很心痛啊~

    回覆刪除
  70. 蓮生,
    這就像本土的餐廳那樣, 淨飲雙計吧!

    回覆刪除
  71. 夜明珠
    可能是吧 ~

    要找周公子了~ 先去睡了 ~
    妳別太晚了啦! 祝甜夢~

    回覆刪除
  72. 線上各位,
    我也下了! 晚安!

    回覆刪除
  73. Thanks for sharing.
    It's amazing ! Love it.

    回覆刪除
  74. $1
    多謝你的歌...很動聽, 很感人!

    回覆刪除
  75. 夜明珠
    多謝妳的歌! What a Wonderful World & Love Me Tender 都是我愛的歌!

    回覆刪除
  76. $1/$2/Mary
    早晨/晚安~

    冷天比較懶散, 每每日上三竿才起來~
    先外去曬曬先~

    回覆刪除
  77. Mary/蓮生
    Hello!

    又被蟻搞到癲了半天,現在才可坐下來…

    回覆刪除
  78. Mary
    今天好嗎?你那邊仍有沒有下雪?

    回覆刪除
  79. 青緣
    今天有落雪,不過不是太大,只有2吋左右。但有些大風和冷,只有零下2度C

    回覆刪除
  80. Mary
    不是太大雪就好了… 你現在已經揸返車吧?記著小心啊!
    比著我都會好驚在雪地揸車… 就算只是跣軚也蠻得人驚的…

    回覆刪除
  81. Mary/青緣
    早晨,香港今日好好陽光,有16度,但可能幾大風,所以感覺幾寒。

    回覆刪除
  82. 青緣
    其實在意外後第二天已經揸返車了。不過經過那意外地點,還有餘驚...但亞仔的心理Counselor說: You cannot avoid going on that road because you are afraid, you have to face it.

    妍貓
    早安呀!

    回覆刪除
  83. Mary
    是啦,我們身在的地方,無車就等於無腳,真係幾有陰影都要頂硬上… 自己都遇過數次意外,所以我都知個感覺!
    而家揸車真係好小心,同埋情願貴些也要出部實淨些的車!

    妍貓
    Hello!
    那著多些防風的衣物,出去晒下陽光吸收下維他命D啦!

    回覆刪除
  84. 妍貓/青緣/Mary
    午安/晚上好~

    青緣
    妳間屋有蟻?

    回覆刪除
  85. 蓮生
    hello!
    Well,我住的地區都算是山區,所以好多野生昆蟲動物… 小至蟻大至 possum 狐狸周圍走…
    而我的 home office room 係正前花園,於是會有好多係戶外出動的蟻透過門窗的空隙爬入來,尤是天氣熱時… 所以一定是消滅不盡的… (已經好彩不是會破壞和咬人的蟻了…)

    今天佢地發現我放在窗旁的紙巾好好食 =_=

    回覆刪除
  86. 青緣
    唔~ 妳張紙巾係咪有果味/香味呢~

    要出街了~
    晚上見~

    回覆刪除
  87. 花花
    bye!

    青緣/妍貓
    要去和周公子傾計啦!
    遲些再談!

    回覆刪除
  88. 青緣
    剛才留言時已經搭緊巴士,去某教堂找我代女,由於我沒有她手機號碼,所以只能碰運氣,剛才等了半小時都見唔到她,現唯有等呢台彌撒完結後,再在門口揾她。

    回覆刪除
  89. Char Char
    you are still awake?!

    回覆刪除
  90. Mary
    Hmmm...
    Yup! Going to bed now!
    :D

    回覆刪除
  91. Charmed
    早晨呀,咁早起身,還是無瞓呀?

    回覆刪除
  92. Char Char
    good, go to bed la!
    good night, sweet dreams!

    回覆刪除
  93. 妍貓
    Eh... 係未瞓。
    你好嗎?

    回覆刪除
  94. Mary
    Actually... I am not really tired.
    Btw, I did finished Eat Pray Love tonight.

    回覆刪除
  95. Char Char
    good for you! you finally finished the movie without falling asleep.
    not tired...but still go to sleep la..your body needs the sleep ga!

    回覆刪除
  96. Charmed
    我OK呀,你快D去瞓啦.

    回覆刪除
  97. Mary
    Body not tired... brain is whirling. Hard to sleep la!

    回覆刪除
  98. Char Char
    hmmm....then stay up until you are tired la
    XDDDD

    回覆刪除
  99. 妍貓,Mary
    我昨晚好晏走咗返公司,
    飲咗杯超正嘅即磨咖啡。
    一啲都唔眼瞓喎!
    我而家諗緊仲有咩電視好睇添!

    回覆刪除
  100. 妍貓
    你昨日講你件羽絨外套,
    我之前有張comforter又係咁。
    我搵極都搵唔到個在那裡走啲羽毛出嚟。
    投降...放棄掉咗! ><"

    回覆刪除
  101. Charmed
    我件羽絨都好想放棄,但唔捨得買新,因為最近洗咗幾多錢,除非有減價,否則點都要去到月尾才會用VISA買新的.

    回覆刪除
  102. Char Char
    what to watch? did you finish Bones already?
    coffee so late, no wonder you are not tired la.

    妍貓
    Hihi!

    回覆刪除
  103. char char
    Hello! 又唔眼瞓?!咁… 咁… 同我哋吹吓水啦 :)

    Mary/妍貓
    Hello

    做嘢做到頭都痛的青緣上…

    回覆刪除
  104. 青緣
    Hi!
    吹吓水~一流啦!

    回覆刪除
  105. 妍貓
    我明呀! 我都用咗成年先放棄。
    啲毛毛又細喎。 但而家有啲後悔,
    估唔到今年咁凍!

    回覆刪除
  106. 青青
    Hihi! 好呀!
    吹水good idea!
    XDDD

    Mary
    Bones我連今年個啲都睇咗,
    要等多個幾星期先有新episode。
    最後嗰個episode正呀!

    回覆刪除
  107. Mary/青緣
    Hi!

    Charmed
    我想買件可以落雪都唔怕的羽絨,希望有朝一日可以過一次白色聖誕.

    回覆刪除
  108. char char/mary/妍貓
    yeah 吹水至正!

    講講吓,我好似其實無羽絨…
    頂多係有羽絨被一張… hmm ...

    回覆刪除
  109. 青青
    我有件呀!
    現在日日著添,因為真係幾凍吓!
    好暖㗎!

    妍貓
    過白色聖誕?
    你太浪漫喇!
    哈哈!
    呢聽過這首歌嗎?"Oh..the weather outside is frightful but inside the fire is delightful..."
    XDDD

    回覆刪除
  110. 蓮生
    晚上好呀,去完街街?

    青緣
    羽絨被和羽絨褸是我冬天的必需品.

    回覆刪除
  111. 蓮生
    hello!

    char char
    而家我都唔諗得咁多,而家係呢邊係賣緊夏天衫的… 橫豎我的首站 LA 同 Orlando 都應該唔係好凍,到時睇咗未來幾天天氣預告再買啦…
    希望唔會真係咁凍… 雖然我都幾期望 NYC 會有飄雪囉… 嗱,飄好啦…

    回覆刪除
  112. Charmed/妍貓/青緣
    Hi~

    妍貓
    係呀~ 剛回來

    回覆刪除
  113. 妍貓
    係呢邊唔係真係咁凍啦… 而且就算真係冬天,係室外的時間都唔係咁多… 所以… 真係無想過買羽絨(笑)… 皮褸就有睇過好多年,不過都係嫌貴…

    回覆刪除
  114. 青緣
    羽絨我都冇喎....我有ski jacket...用thinsulate 輕..暖...唔甩毛...Columbia牌~正!

    花花
    hi

    回覆刪除
  115. 發了新帖...
    這次選對片段的size了,嘿!

    回覆刪除
  116. Charmed
    我比較少留意英文歌,所以可能聽過都唔知.或者近年和家人關係轉淡,反而令我想實現童年夢想,明知自己怕凍,但很想看看落雪的情景.

    回覆刪除