2009年9月22日 星期二

為「他們的第一次」開的新帖之一

這是個為美女們預留的開party場地...
也想看看會不會真如餃子說的會爆一千貼!

742 則留言:

  1. $1

    "既然X無對証,我就信你地刪除留言呢個行動係為我好架啦!"

    我哋有留低啲蛛絲馬跡.. 以你咁精明嘅頭腦, 你估到嘅.. 我甚至有講過"費事激到你心臟病發"呢句.. 唔係你自己去睇吓..

    回覆刪除
  2. Doraamy
    香檳好!...想像美女們談笑風生的快樂模樣…一樂也!

    回覆刪除

  3. 我費事去找些事讓自己動氣!

    回覆刪除
  4. 我想問個function會攪幾耐.. 我個日又full晒schedule.. 我怕睇唔到doremi攞獎..

    回覆刪除
  5. 「我想問個function會攪幾耐.. 我個日又full晒schedule.. 我怕睇唔到doremi攞獎..」

    好似個零鐘。

    回覆刪除
  6. 個零鐘.. 咁都好啲.. 超過2個鐘就真係唔得..

    回覆刪除
  7. >> doraamy
    我無得去奧港城支持你。只有遙遠地祝賀你了。我想我應該可以係「東張西望」見到你掛。

    BTW, 有沒有人可以話俾我聽仲有咩節目會有這個活動的花絮架?

    回覆刪除
  8. 會.. 應承咗拎拎做路人甲架嘛.. 雖然見佢哋真身唔到, 我做人好有誠信嘅..

    回覆刪除
  9. 昨天租了92黑玫瑰對黑玫瑰,開心到而家,今晚等我帶青島上來開心一下!

    回覆刪除
  10. >>stella so
    忍不住,飲青島的美女!好可愛!~~~笑~

    回覆刪除
  11. >>$1
    你都要來開party呀!!屋主!!

    >>貓
    真的感謝你的支持啊.... :)

    >>電
    哈...東張西望短短半小時,又要報導這麼多新聞
    應該不會有非明星的片段啦哈哈哈
    還是我應該托低級高層,叫他/同事不要拍算了 XDD

    回覆刪除
  12. 今晚未必睇到即埸, 先踩下場先, 大家玩得開心D, 我唔飲酒o既, 會夜d揸住杯茶靜靜地黎望下大家!

    回覆刪除
  13. >>stella
    弊,溝酒飲好易醉!
    應該飲香檳定啤啤佢?

    回覆刪除
  14. 雁.
    我係唔會去攞飛架.. 你話你有spare飛搵埋我, 我先會有得坐.. 唔係.. 咪做路人甲囉..

    回覆刪除
  15. doraamy
    梗係香檳先啦!!! 啤酒係飲到6,7分酒力.. 先出嚟嘅..

    回覆刪除
  16. 多多>>>

    你夠年齡喝酒了?

    回覆刪除
  17. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  18. >>貓
    好有研究!!!
    今晚一於不醉無歸 XD

    >>Z
    理論上還沒有...
    但我的樣子...絕對夠XD

    回覆刪除
  19. 淨係睇個預告都應該會爆一千帖啦Hahahahhaha

    tvb forum個個都o係度倒數緊鐘數啦
    實在太吊癮。

    回覆刪除
  20. 雁..
    我同你諗緊同一樣嘢.. 笑..

    回覆刪除
  21. 貓:
    我都無飛呀!因為取近工作好忙,唔知可唔可蛇去瞄一瞄.
    ,不過好怕要坐係果度.比公司人見到,咩英明神武都無晒!
    係佢地頭頂飛下算.
    $1>>
    你會唔會有飛?

    回覆刪除
  22. 多多>>>
    如果mo姐最近又來訪...看到你以上的留言...你說星期六她會跟你說甚么?(奸笑ing)

    回覆刪除
  23. doraamy
    我好鍾意飲香檳.. 不過靚香檳好貴, 我唔捨得飲!!! 試過一次公司大佬走, 啲香檳好飲到... 有女同事啤啤夫要我陪.. 我係喊住走..

    回覆刪除
  24. >> 貓貓
    貓貓,飲大左會喊架? 真情流露好可愛啊! XD

    回覆刪除
  25. 電電
    我話"喊"係講笑. 但我好鍾意慢慢飲, 半醉個種感覺.. 我好少飲醉同劈, 因為無格調.. 所以你只會見到我微笑嘅醉樣..

    回覆刪除
  26. 雁影
    「$1>>你會唔會有飛?」

    你早D問會有,而家可能派曬!

    回覆刪除
  27. >>Z
    我不知道啊....
    她會說什麼? 笑瞇瞇地同我講"你曳喇" ?! XDD

    >>貓
    很有酒品呢~~
    那不要不醉無歸了...反而想看看微笑的貓 :P

    回覆刪除
  28. >> 貓貓
    好吸引。
    你唔好俾 $1 見到您「微笑的醉樣」。
    我驚他俾您「電」暈! XD

    回覆刪除
  29. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  30. 伶伶>>>
    你系边啊?快D出來貢獻條link啦~
    我在熱切的呼喚你……

    回覆刪除
  31. $1>
    唔緊要啦!我係外圍8下算數!

    回覆刪除
  32. 多多>>>
    ‘她會說什麼? 笑瞇瞇地同我講"你曳喇" ?! XDD’

    如果真是這樣我怕你當場被mo姐電暈 XD

    不過貌似你也是愛酒之人~~
    我就不行,酒量超淺...是那种喝啤酒也得慢慢喝的那种 =口=
    基本上沒甚么机會和酒培養感情 ><

    回覆刪除
  33. >> xinsu

    https://www.blogger.com/comment.g?blogID=2902867153306333466&postID=5831123535378529232

    回覆刪除
  34. 電電, many thanks. 無你嘅幫助, 我要放工先上到嚟.

    回覆刪除
  35. 咁$1你會唔會去呀, 當日貓同餃都係現場喎...

    回覆刪除
  36. >> Puiling
    我得閒,唔問題啦! :D

    回覆刪除
  37. 其實哩,我個人認為劇透寫得較為詳盡,如果寫“昇低腰拾東西,起身時与赏撞個正着”,來代替“家昇面頰迎向殷賞的嘴”,咁到睇的時候,觀眾先知原來他們的第一次是kiss,哇!驚喜仲大!肯定forum同呢邊都炸開了鍋~當然啦,預告片都唔好出呢幕,好大surprise

    電電>>
    thanks

    回覆刪除
  38. 山水, 唔好意思, 喺公司除卻 lunch time 之外, 我係去唔到 default 留言嗰版留言架. $1 開新post 嘅時間, 撞啱我留唔到言, 咁所以我無辦法俾到條連結你.

    再一次多謝電電.

    回覆刪除
  39. >>小Z
    其實我也不算得上特別愛酒.........
    最常喝是啤酒....雖然喝得不多,但感覺很暢快~

    >>三水
    "昇低腰拾東西,起身時与赏撞個正着"
    我覺得就算寫這句,fans們都會開始猜測是否kiss...:P

    回覆刪除
  40. 「但我好鍾意慢慢飲, 半醉個種感覺.. 我好少飲醉同劈, 因為無格調.. 所以你只會見到我微笑嘅醉樣..」
    「你唔好俾 $1 見到您「微笑的醉樣」。
    我驚他俾您「電」暈! XD」


    已經暈左!

    回覆刪除
  41. >> xinsu
    但係「口甘」樣,可以谷行個收視。因所有賞昇 fans 都會盡量 8PM 返屋企坐定定「目弟」即場啊! XD

    回覆刪除
  42. Doraamy
    「其實我也不算得上特別愛酒.........
    最常喝是啤酒....雖然喝得不多,但感覺很暢快~」

    乖女孩酌量喝些酒是沒有大問題的。偶爾微醉是件很快樂的事。

    回覆刪除
  43. 忽發奇想,點解美女們唔book間K房看『他們的第一次』? 一定會好開心!

    回覆刪除
  44. 伶伶>>
    唔使講“不好意思”的呀,你又不是欠我的,哈哈。

    doraamy>>
    估估下都可以吹漲層樓,因為可以系好多種可能性咖!

    電電>>
    依家已經唔使靠kiss谷收視咯,只要有賞昇,就算無kiss,大家都會儘量睇即時的啦,好似尋晚咁,預告都無話有賞昇,我都乖乖坐在電視機前睇足畢打架!O(∩_∩)O

    回覆刪除
  45. 電電
    我估佢無乜機會, 自從我開車之後呢3年, 可以係外面飲酒嘅機會係零!!! XDDD..

    回覆刪除
  46. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  47. 大家咁早開post~~><~~
    好想好想快點有得睇耶
    頭先食飯,我阿姐食飯,佢突然間問我susan係咪真係同陸雲廷拍拖~~
    我好梗係話係啦~~我變了我個team的畢打百科全書,我阿姐佢地有咩唔明唔清楚畢打的情節都會來問我架~~
    佢睇左預告,都話今日咩都唔做,一定要趕返屋企睇今日個集呀
    連我個咁cool爆的阿姐都追劇哦~~勁呀!仲要好興奮個種啦~~

    冒著危險潛上水面的晶

    回覆刪除
  48. 幕後一員 提到...
    忽發奇想,點解美女們唔book間K房看『他們的第一次』? 一定會好開心!
    --------------------------------------
    我同餃子分析過,只有上唇掂到,唔通真系有下part?

    回覆刪除
  49. >>$1
    book唔切啦喎~~
    仲有...要你都蒲頭先好玩架嘛 XD

    回覆刪除
  50. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  51. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  52. 雁雁, 如果$1俾飛你, 你同多多一樣會揚咗架.

    回覆刪除
  53. Doraamy
    book吾切? 點會呀!
    我有工作纏身來不了。但我樂意作東!

    回覆刪除

  54. 為什麼刪了個留言? 是回Ac的嗎?

    回覆刪除
  55. $1
    是.. 那是關於我喝酒的口味.. 好像和賞昇沒有關係, 想想太私人了, 所以才把它刪掉..

    回覆刪除
  56. puiling

    「雁雁, 如果$1俾飛你, 你同多多一樣會揚咗架.」


    我吾會咁低庄借此機會偷步的。飛,大可以托在場的公開同事轉交,只是早己派完了。

    回覆刪除
  57. >>$1
    講真,如果你出現到,我相信各位美女都願意羅漢請觀音~~(性別調轉了?!)

    所以,一於下次預埋你!! XD

    回覆刪除
  58. 「是.. 那是關於我喝酒的口味.. 好像和賞昇沒有關係, 想想太私人了, 所以才把它刪掉..」

    但係我有D好奇…因為有調酒師對我說過,他可以從美女們喝酒的口味中,知道對方的一點特質...

    回覆刪除
  59. $1, 係我錯, 我唔應該咁睇你嘅...

    咁我哋呢啲 send 咗 email嘅, 幾時先知有冇飛呀? 冇嘅, 我會同貓貓一齊做路人甲, 遠遠咁支持多多龍.

    回覆刪除
  60. $1>>>
    但係我有D好奇…因為有調酒師對我說過,他可以從美女們喝酒的口味中,知道對方的一點特質...
    -------------------------------------------
    咁,唔飲酒的有什麽特質呢?

    回覆刪除
  61. $1
    好.. 那你說說那個調酒師說了些甚麼吧..

    回覆刪除
  62. >> $1
    係呀!我都有興趣知個調酒師點講呀!

    回覆刪除
  63. 「好.. 那你說說那個調酒師說了些甚麼吧..」

    嘿? 餌都不肯先拋出來,就想有魚上釣?

    回覆刪除
  64. CherTheCat/AC Circuit
    I was once told that "Dryness of wine and bitterness of food (e.g. bittermelon, dark chocolate)can only be appreciated by those who have "lived" and own certain "experience"." I was too young to understand, but now I do.

    回覆刪除
  65. 你講咗先, 我一定答你, OK?

    回覆刪除

  66. 嘿...我已經猜到啦,古惑貓。

    回覆刪除
  67. I think whatever wine we order depends on our mood. Sometimes sweet...dry...strong...weak. Anyone of you only drink one type of alcohol?

    回覆刪除
  68. M
    我唔開心唔飲酒.. 所以唔知.. 笑.

    回覆刪除
  69. >>>>AC
    我想揽住你来锡呀~~~

    >>>>LING
    我地一样惨,我都返更工,突然见到原先个贴无晒人......唉....
    好彩有AC系度,吾系又上吾到来~!~
    真系苦命呀...........

    >>1$
    .........

    回覆刪除
  70. -口-~唉~~

    終於叫做清左大部分手頭上既野,可以鼠上黎~~
    -,-我cher得咁勁,斷估唔會唔走得喇掛><~
    (touch wood!)

    點解唔book間k房?
    -0-因為個劇情星期六先出ma~
    邊有約得咁快丫~hahhahaa~
    $1有集更勁既話,可能我地會考慮下~~
    但我驚以後d k black list我地wo!

    !!!!!!
    大家預備好未?!!!
    我地今晚一起”火熱動感賞昇昇”!!! XDD

    回覆刪除
  71. 餃子, 你真係好high 吓喎....你今晚會唔會顛咗架.

    回覆刪除
  72. >> CherTheCat
    You are very lucky then.
    Although I don't drink, I sometimes wonder if it helps to lessen the heart's pain by drinking something very bitter (dry). If the theory works, we can try Chinese herbal tea (in a wine glass) if we run out of wine. But I have read some articles that it will only make it worse.

    Got to go to work. See you all tonight.

    回覆刪除
  73. >>>饺
    吾好太HIGH,小心会顶吾顺跟住来的过山车D离心率!!!

    回覆刪除
  74. 1員好, 大家好, 我好似第一次黎一員的blog 留言~~

    Crystal, 我在我的公司都是畢打的字典!!
    同事們不明白的, 都會問我!!哈~
    他們知道我太愛畢打~

    回覆刪除
  75. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  76. 餃>>
    畀你份激情感染到,今晚邊個同我爭電腦,我都車佢去碼頭……

    回覆刪除
  77. >> 绿茶草莓
    唔「洗」客氣。舉手之勞姐! :)

    >>餃子
    好彩你仲後生,唔係一定心臟病發。 XD

    回覆刪除
  78. >>3水
    你.. 個答案.. 好搞笑.. 好有犯罪動機.. 笑..

    回覆刪除
  79. 電電>>
    你又知餃子後生過你??
    上次我話佢系好孩子,她都找我抗議了
    ╮(╯▽╰)╭

    回覆刪除
  80. 貓貓>>
    你唸去邊啊,我車佢過海咋~我系良好市民來的!

    回覆刪除
  81. >> M
    「酒入愁腸愁更愁」這句古言是真的。
    就算一時忘記。醒來時,還不是自欺欺人?

    回覆刪除
  82. >>>>xin
    甘样,将来赏升嘴对嘴KISS,跟住紧紧相拥,跟住结埋婚.....
    我都几替你家天蝎男痛苦,次次都要出海,哈哈~~干脆做海员吧~~~

    回覆刪除
  83. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  84. 突然收到個壞消息...
    今晚有個公事應酬(本來以為只係留守家中電腦前工作)...
    想到對住D 客人應酬,真係情願返家,想像與美女們同喜同悲(當然係透過畢打今晚的情節...!)
    索然!

    回覆刪除
  85. >> xinsu
    因以她 hyper 程度,餃子仲未心臟病發… 所以一定仲後生。 XD
    (細細聲:況且她好似已經自爆左她幾多歲… 呵呵呵)
    BTW,我無話過我大過定細過餃子啊! XD

    回覆刪除
  86. >>>1$
    你见到我好衰怨甘望住你吗?
    (因为我地D草莓生得矮,又行吾到,只好用眼来"杀"你~~~)

    回覆刪除
  87. 茶>>
    咁佢唔同我爭咪乜事都無咯~

    電電>>
    其實我都好激動架,不過我唔好意思打出來咋~

    $1>>
    掃興~叫D客翻屋企關注《畢打自己人》好過啦!

    回覆刪除
  88. >> $1
    可憐的 $1 ,希望您應酬快D完,可以返家 join 美女們的 party 吧。

    回覆刪除
  89. 咁$1你使唔使對住個客唱"暗戀你"? (速逃ing)

    $1, 唔緊要喇, 我哋有人等你嘅...

    回覆刪除
  90. 留印~~~~
    今晚的party應該好盛大~依家都已經準備定了XDDD

    回覆刪除
  91. -,-唉~~唔方唔high
    做到high high-,-

    樹多啤啤~
    唔駛驚~餃子識自我調節~
    苦會變惡攪,惡攪就變笑~

    回覆刪除
  92. 拎拎..
    哈哈哈哈哈.. 你近得餃子多.. 學埋佢啲嘢? (笑到停唔到ing)

    回覆刪除
  93. $1>>>
    好掃興...
    應酬客戶也關你們創作者的事? Sponsors?

    回覆刪除
  94. 其實對今晚 kiss scene 唔係太激動。我反而喜歡大排檔旁若無人那幕。連「大排擋」都可以變「綠草園。應該比 kiss scene 還要 Sweet 。

    回覆刪除
  95. 貓貓, 你咁講, 我驚餃子佢會抗議喎...

    回覆刪除
  96. >>>AC
    同感呀~~
    到时石头描述的画面可能真系会出现哦...哈哈~~~不过好可惜,社长系大排档着的件衫好似吾系太靓呀,如果着紫色果件就好拉~~~

    回覆刪除
  97. 電電>>>
    give me five!

    我還期待電梯里面那個鏡頭~~

    回覆刪除
  98. >>>xin
    我觉得你应该对距用下美人计,XDDDDDD

    回覆刪除
  99. 伶伶>>
    餃子已經變成一隻魔餃,食都食唔晒,不斷新生,自我恢復能力強勁!肉生肉,骨生骨(越講越似魔人布歐)

    回覆刪除
  100. 茶>>
    佢會用美男計對付翻我轉頭,所以只能採取暴力!

    回覆刪除
  101. >$1
    忍不住說,編劇怎麼要同客人應酬?費解!

    回覆刪除
  102. 有幾個email要覆,美女們,暫時待慢了。

    回覆刪除
  103. 雁影
    我幾時說過我是"編劇"?

    回覆刪除
  104. $1>
    吓!我一直以為你係編劇喎!仲成日問你關於劇本!咁你到底做邊個職位?

    回覆刪除
  105. 難道$1是監製大人.....

    (放工, 起程返家等睇畢打!)

    回覆刪除
  106. 哦哦! 難道真的給貓貓在N年前猜中...$1是高級的?

    回覆刪除
  107. ........
    千企吾好最后比我地发觉1$就是珍姐,哈哈~~

    回覆刪除
  108. $1
    感覺上像同心協力做個故事出來,很有趣的樣子~

    回覆刪除
  109. 我想 $1 是他口中那些「唔會係字幕到出名」的高層,所以到依家,他也不怕我們會估到他是誰。

    回覆刪除
  110. 「感覺上像同心協力做個故事出來,很有趣的樣子~」

    電視台一向是集體創作的。

    回覆刪除
  111. 1$不敢告诉我们他做的是哪个职位,
    睇来有D野哦,哈哈~~

    但是,对1$不是编剧一说真是持保留意见,
    因为某人最识转移视线,偷天换日~~
    明明之前说要在电脑前和剧本搏斗...
    难道编审也要写剧本的吗?莫非是修改剧本?

    回覆刪除
  112. 好了,对不会有结论的讨论,还是留返淡气拉~
    呵呵,大家慢聊~~我返屋企食饭拉~~
    希望今晚不会甜死我~~~

    回覆刪除
  113. 各位,我去睡了!今晚玩得開心點! 我預左追 posts 追到嘔。唔好令我失望呀! XD

    回覆刪除
  114. $1
    這個常識我還是有的^ ^||
    純粹覺得很有趣而已~

    回覆刪除
  115. 「這個常識我還是有的^ ^||
    純粹覺得很有趣而已~」

    同心協力做好一件事,過程又真係好high的!

    回覆刪除
  116. 绿茶草莓
    你們對電視制作流程所知有限,請不要以有限的理解來舞斷我是"转移视线,偷天换日"
    OK?

    回覆刪除
  117. >,<~餃子皮甩晒~~ 
    就死...

    希望今晚個集可以填補返我今日既苦..><~~~
    嗚嗚嗚嗚~~>,<~我想死~~

    回覆刪除
  118. 古古力>>
    >,<~我要抱抱~~
    個客傻架,由朝早攪我攪到而家..
    我今日已經喪聽電話,
    佢又喪改野,
    跟住又好多其他野做..
    我而家有電話恐懼症..
    佢一嚮我就驚係個個客-.-

    ><!!我要返屋企arrrrrrrrr
    放我走arrrrrrrrrrrrrrr

    回覆刪除
  119. 抱餃餃~古力給你打氣~
    忍耐~餃餃~放工返屋企就係美好的晚上架啦~!!!

    回覆刪除
  120. ZZZzzzz
    我N年前說過的話, 你還記得.. 我.. 很佩服!!!

    回覆刪除
  121. >>貓
    上次你post出黎不用每次留言都按第二頁的link是邊度塭既呢~~~

    回覆刪除
  122. 古力
    每次開po就會有一條新嘅, 你係呢一頁搵"blogger"呢個字, 就會搵到電電頭先po出嚟條新key...

    回覆刪除
  123. 終於推掉了那個會發悶的飯局...
    呢排極需要一個人清靜下…

    可以透過畢打跟你們同喜同悲了。

    回覆刪除
  124. $1
    多多指教.. 好耐無一齊睇住劇嚟吹水.. 笑

    回覆刪除
  125. $1
    你未答我, 你個調酒師講咩..

    回覆刪除
  126. 貓貓>>>
    你知道嗎?你說的每一句話我都記得哦~~~*眨眨眼*
    (騙誰啊?!)

    各位我必須走了~~~
    今晚如果還記得我,就留杯橙汁給我吧 XD(我就不跟你們爭酒喝了)

    byebye~~~(很不情愿地被拖走)

    回覆刪除
  127. 眾美女在追post追到氣咳,一員仲要追埋email...真係有兩雙手兩個腦都吾夠用!

    回覆刪除
  128. 「你未答我, 你個調酒師講咩..」

    回左你啦!

    回覆刪除
  129. $1
    唔明.. 你係要我講咗我鍾意飲咩酒先? 定係你留咗言, 但我眼大睇過籠? 我真係睇唔到..

    回覆刪除
  130. 古古力, 用這個吧.

    https://www.blogger.com/comment.g?blogID=2902867153306333466&postID=5831123535378529232&pli=1

    回覆刪除
  131. 啜個~~~
    多謝拎拎和貓貓的仗義相助~~~

    回覆刪除

  132. 我覺得已經知道你是個怎樣的貓,所以...
    再者,我覺得你都應該畀人知道你的答案先,才有交換的誠意。

    回覆刪除
  133. 對於有咩職位需要出去應酬嘅, 我得到一部份資料:

    營業員,
    外事部,
    製作借景,
    當中就算編劇都可能要出去.

    $1, 有無補充?

    回覆刪除
  134. $1
    好吧.. 也不是甚麼秘密, 剛才也說了一點..

    雖然胡亂喝, 沒有半點知道, 但我喜歡香檳, 喜歡紅酒..

    我喜歡任何類型Vodka和Gin調出來的東西.. 只給我Gin和Tonic/coke我也會很開心..

    跟Doraamy不同, 我不大喝啤酒...

    可以了吧..

    回覆刪除
  135. puiling
    「對於有咩職位需要出去應酬嘅, 我得到一部份資料…」

    你的資料點得來的?
    btw…還未計"秘撈"的部份呢!那才要不停應酬!

    回覆刪除
  136. puiling
    補充是監制也需要出去應酬的!

    回覆刪除
  137. $1, 資料梗係問返嚟架啦....不恥下問嘛, 睇我就知我咩都唔知啦.

    我之前咪估咗你係監製大人啦, 我相信監製大人係需要應酬架.

    回覆刪除
  138. 可憐的餃子,都唔知返咗屋企未……
    我吃飽飽等住開party咯

    回覆刪除
  139. 26日的活動地點有改動, 改在荃灣廣場進行, 時間都係26/9下午三點 (according to PA手記)

    回覆刪除
  140. >,<~
    各位我安全回到家中了
    只可惜暫時只淨半條餃命...唉~~~

    ps:聽講話26號轉左地點~係唔係?
    -.-如果係荃灣咁遠,我可能唔去喇

    回覆刪除
  141. 「ps:聽講話26號轉左地點~係唔係?
    -.-如果係荃灣咁遠,我可能唔去喇」

    是!剛接到通知,奧海城果日吾得...

    回覆刪除
  142. 貓>>
    -.-荃灣我唔識路丫..><!!

    回覆刪除
  143. 荃灣廣場.. 我懷疑會迫死??

    回覆刪除
  144. 餃..
    唉.. 你果日係邊出發?

    回覆刪除
  145. 雖然來跟話題有些遲了。。
    但是本人我愛喝紅酒。。
    對了,有人要捐錢給我買機票飛過去嗎?
    本人正在經歷一個山窮水盡的生活。。

    一種莫名的難過浮上心頭。。。

    回覆刪除
  146. 「荃灣廣場.. 我懷疑會迫死??」

    我都有這個疑慮...
    >>貓
    美女如你,出入這類場合有D危險…無人陪你,就不要冒險了。

    回覆刪除
  147. 餃..
    你2點去唔去到佐敦? 去到我車埋你去啦..

    回覆刪除
  148. shu>>
    我只需一張車票就得了,但系我都山窮水盡中……

    回覆刪除
  149. 荃灣廣場好細架..????

    貓>>
    你揸車去?!
    -0-

    地鐵去唔到架..?

    回覆刪除
  150. 哈哈!$1驚貓去,其實系驚畀貓認出?

    回覆刪除
  151. 餃..
    地鐵.. 我驚你會行餐死!!! 你如果同Doraamy可以2點係佐敦, 咁我車埋你哋一齊去啦..

    我要驚嘅係無位泊車.. 個度.. 好煩..

    回覆刪除
  152. 「哈哈!$1驚貓去,其實系驚畀貓認出?」

    人山人海誰也很難認出誰!
    我吾想貓去,只是憐香惜玉。

    回覆刪除
  153. 荃灣廣場

    http://www.tsuenwanplaza.com.hk/

    回覆刪除

  154. 你同Doraamy考慮吓啦.. 但我架車得4個位.. 你咪攪個旅行團出嚟..

    回覆刪除

  155. 你看著辦吧…
    Doraamy是受獎者,去到會有公關同事照顧她...
    你…若果無人陪,真的不要去了。

    回覆刪除
  156. $1
    我放底佢哋真係太混亂可以自己走.. 多謝..

    回覆刪除
  157. 貓貓, 你要去呀! 就算佢改到天水圍, 我都會去架, 最多咪當旅行.

    (悄悄話: 我諗我應該見過$1.....)

    回覆刪除
  158. 貓>>
    你睇$1幾鍚你~

    -0-但點解講到個度咁恐怖咁既..??

    回覆刪除
  159. 幕後一員 提到...
    「哈哈!$1驚貓去,其實系驚畀貓認出?」

    人山人海誰也很難認出誰!
    我吾想貓去,只是憐香惜玉。
    ---------------------------------------------
    O__O"…咁都得

    回覆刪除
  160. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  161. (躲在角落畫圈圈。。。)
    大家都好好噢。。。
    越來越難過。。。
    雙子座陰暗人格啓動。。。

    回覆刪除
  162. 哈 荃灣近我呢!不過我沒空...應該4點後才ok!看看到時會不會見到吧=)

    回覆刪除
  163. 上半場!!!
    lalalallaallala~~
    能量回復中...
    hahahahahahahaha~好可愛~~~~

    貓~咁你咁近就唔好黎接我喇~~~
    我自己搵方法啦~~thanks!!! >3<~

    回覆刪除
  164. 嘩嘩嘩.. 我好鍾意.. 笑到死咗!!!

    餃.. 我其實果時啱啱係佐敦上完堂.. 都係順路..

    回覆刪除
  165. "心突然隱隱的痛...."何解我一啲都唔心痛架.

    一個憨居, 一個死蠢, 天生一對.

    回覆刪除
  166. 成晚都好搞笑啊~
    賞不知冰箱有湯,系因為已經神遊太空了嗎?
    昇煮面無開火就肯定系啦

    回覆刪除
  167. !!!!!!!!!!
    下半場~sweet 爆加笑爆!!!
    最尾個度我喪笑!!!!!!!!!!!!!!!!!hahahahhahahaa
    我家姐經過話我痴線!!!!
    ahhahahahahahaha~
    我真係未試過港劇可以令我笑出聲咁開心!!!

    送佢上樓啦~~!!!!!!!!
    死蠢~由佢送啦~~~~~

    擺明就係情侶!!
    最尾個首歌本來係慘,但我好開心~
    hahahahhahahahahahaha
    心情回復了!!!!!!!!!!!!!!

    回覆刪除
  168. 賞賞同昇昇咁重視個約會, 尤其係賞賞揾晒啲裙出嚟, 仲唔係拍施?

    回覆刪除
  169. 我覺得今晚的昇好生活化啊,平時系“神”化

    回覆刪除
  170. 我諗得大哥fans聽完會心痛, 但對我哋嚟講, 及唔上"愛得太遲"對我哋嘅傷害.

    回覆刪除
  171. 餃.. 今集係由頭甜到尾.. 超級拍拖feel.. 好好玩!!

    回覆刪除
  172. puiling
    「(悄悄話: 我諗我應該見過$1.....)」

    拿…吾好自作聰明呀!無論你以為你見到果個係邊個,都一定吾係我!

    回覆刪除
  173. 貓>>
    係丫~~hehehehe~
    我而家心情好返晒lu~~~>3<~~~
    面紅紅既昇昇&賞賞~heh~可愛死~~~!!!

    睇左預告,
    -,-我覺得大哥突登比昇昇睇隻戒指,等昇昇退
    我本來都有幾分同情佢,而家無~

    回覆刪除
  174. $1, ok, ok. 你話唔係就唔係喇. 我冇異議.

    回覆刪除
  175. 點解?點解?點解要問果句:使唔使我送你上去?
    去啦!直接上去啦,使鬼問啊!唉
    《男人最痛》又點痛得過《愛得太遲》?

    回覆刪除
  176. 情場如戰場.. 唔係你死我亡.. 唔需要同情!!!

    我今晚一路食飯一邊睇, 睇到中段, 我頂唔住話, 等我笑完先可以繼續..

    回覆刪除
  177. 餃, 聽你咁講完, 我連那丁點對大哥嘅同情心都無埋囉....

    回覆刪除
  178. lalallalalala~~
    大家開party喇!!!
    今晚不爆無歸!!
    一定要爆一千丫!!!!

    今集真係要重溫100次~~hahahaha
    2個人係對方面前唔需要扮咩,做返自己就得~
    所以好自然!!佢地2個著白色衫真係好好睇~~

    回覆刪除
  179. 係咪值美女們攬住我來錫呢?

    >>貓
    你之前好抗拒香港腳的…看完會改判嗎?

    回覆刪除
  180. 我要吃餃子~~~
    和澆煙花~~~

    回覆刪除
  181. 唉.. 真係畀大哥睇吓賞賞咁冧, 佢自動退出算啦!!!

    回覆刪除
  182. 貓>>>
    -口-我係真係笑到出晒聲~~
    我家姐唔知話左我幾多句痴線-口-~
    佢仲問我係唔係今個星期大結局..
    因為賞昇sweet爆~~

    拎拎>>>
    咁可能係我主觀覺得je~~
    你知預告既野信唔過既

    回覆刪除
  183. 好high好high好high好high!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    最high不是親親不是大排檔

    是"男人最痛"~!!!!!!!

    "難忍再次偶爾於街中,望你忐忑因他出現失控"

    點可以貼切到咁啊!!

    回覆刪除